باکس اطلاعات ایران وودمارت

سوالات متداول کاربران

سوال اول

1. چطور می‌تونم سفارشم رو ثبت کنم؟

برای ثبت سفارش کافیه محصول مورد نظر رو انتخاب کنید، به سبد خرید اضافه کنید و مراحل پرداخت رو تکمیل کنید.

سوال دوم

2. هزینه ارسال سفارش‌ها چقدره؟

هزینه ارسال بسته به شهر شما متفاوته و در مرحله تسویه حساب نمایش داده می‌شه.

سوال سوم

3. چه مدت طول می‌کشه تا سفارش به دستم برسه؟

معمولاً سفارش‌ها بین ۲ تا ۴ روز کاری به دست مشتریان می‌رسه.

سوال چهارم

4. آیا محصولات تازه و باکیفیت هستن؟

بله، تمام خشکبار و دمنوش‌های ما به صورت تازه و مستقیم از تولیدکننده تهیه می‌شن و کیفیت اون‌ها تضمین شده است.

سوال پنجم

5. آیا امکان مرجوعی کالا وجود داره؟

اگر محصولی مشکل داشته باشه، می‌تونید تا ۲۴ ساعت بعد از دریافت با پشتیبانی تماس بگیرید و برای تعویض یا مرجوعی اقدام کنید.

سوال ششم

6. چطور می‌تونم با شما در ارتباط باشم؟

شما می‌تونید از طریق شماره تماس درج‌شده در سایت، واتساپ یا فرم تماس با ما، پیام خودتون رو ارسال کنید.

سوال هفتم

7. آیا امکان خرید عمده وجود داره؟

بله، برای خرید عمده خشکبار و دمنوش‌ها می‌تونید با بخش فروش ما تماس بگیرید تا قیمت و شرایط همکاری اعلام بشه.

سوال هشتم

8. چه روش‌هایی برای پرداخت وجود داره؟

پرداخت از طریق درگاه بانکی سایت به صورت آنلاین انجام می‌شه.

اطلاعاتی درباره ما

سوالی دارید؟ با ما در ارتباط باشید